lördag 8 november 2008

Dellas blogg

Nu ska du få reda på lite fakta om mig och min blogg!
Jag är OFTAST en glad person, med mycket komentarer på gong.
Det bästa med mitt liv är att jag är halv Amerikan; halv indian, halv svensk och halv Tysk.
Hur kommer det sig?
Mormor kommer ifrån Tyskland; morfar kommer ifrån Sverige farfar kommer ifrån U.S.A och min farmor med.
Jag är född i Tyskland, men flyttade till Sverige två månder efter att jag fötts.

Jag gillar att vara med mina kompisar, åka skidor, (fast det är jag inte så bra på), resa och och skriva egna storys. Jag gillar även att designa saker och innreda. villket inte min mamma gillar. Jag mublerar om i mitt rum minst två gonger på tre veckor.

Min Blogg kommer att handla om mig, mina nyheter i veckan och inredning och design.

Inga kommentarer: